MephaCentrum, a.s.
Opavská 962/39
708 68 Ostrava-Poruba

Objednání mamograf:
+420 597 437 567

Objednání vyšetření
(call-centrum):

+420 597 437 777

E-mail:

* takto označené služby jsou provozovány nájemci

Z Polikliniky MephaCentrum se stala EUC Klinika Ostrava

« zpět
27.11.2018 / 13:16

Přesně před rokem změnila Poliklinika MephaCentrum svého majitele. Po roce od této změny proto dochází i ke změně názvu. Klienti ji nově najdou už jen jako EUC Klinika Ostrava. A s novým názvem přichází i nové webové stránky. Veškeré potřebné informace najde veřejnost už teď na stránkách: https://www.eucklinika.cz/ostrava

A se změnou názvu plánuje poliklinika rozšířit také své služby, ordinační hodiny i nemalé investice. „V příštím roce chceme například zrekonstruovat přízemí kliniky a vybudovat zde novou recepci a prostor pro další ambulanci s čekárnou. A také chceme zrekonstruovat lékárnu,“ poodhaluje plány Ing. Pavel Hanke, ředitel Polikliniky MephaCentrum, nyní nově ředitel EUC Kliniky Ostrava

Už v průběhu celého roku, kdy se poliklinika stala součástí zdravotnické skupiny EUC, přicházely první změny. V létě otevřela klinika novou poradnu cévní chirurgie a od listopadu také genetickou ambulanci. V příštím roce pak plánuje klinika otevřít například novou proktologickou a endokrinologickou ambulanci.

K dalšímu rozšíření služeb dojde na začátku prosince. Klinika ve spolupráci se společností Benedor otevře úplně nové kardiologické pracoviště. V současné chvíli probíhá ve třetím patře pravého křídla kliniky kompletní rekonstrukce prostor, jejichž součástí bude kardiologická, cévní i interní ambulance.

U ambulancí, kde jsou dlouhé čekací lhůty na vyšetření, prodlužuje EUC Klinika Ostrava také ordinační dobu. „Snažíme se maximálně vycházet vstříc přání našich klientů, a tak postupně prodlužujeme ordinační doby některých našich ambulancí. Letos se nám to podařilo například u chirurgické, oční nebo ORL ambulance. Prodloužit ordinační hodiny ale plánujeme postupně i na dalších pracovištích," přibližuje Pavel Hanke. A klinika v průběhu roku zdokonalila také provoz call centra, prostřednictvím kterého se mohou pacienti objednávat do všech ambulancí. „Pro naše klienty to znamená, že se vždy dovolají, mohou se snadno objednat, domluvit si vyšetření nebo získat bližší informace ve chvíli, kdy je některá z ambulancí zavřená," doplňuje ředitel.